Nem éppen örömteli, ami a magyar autóparkkal történik
Rohamosan öregszik a magyarországi járműpark, pedig nem cél, hogy "youngtimer" ország legyünk.
Rohamosan öregszik a magyarországi járműpark, pedig nem cél, hogy "youngtimer" ország legyünk.
Vázoljuk az aktuális toplistát, melynek élén egy japán, a végén pedig egy olasz márka található.
A kormány nem most először fogja új autók beszerzését támogatni, legutóbb igen sok feltételnek kellett megfelelnie a 8-9 fős kocsiknak.
Az ezekben a napokban igen felkapott téma kapcsán az illetékes minisztériumot is megkérdeztük. Egyelőre nem minden kérdésre van válasz, de amit tudunk, azt mind megosztjuk olvasóinkkal.
Megnéztük, hogy milyen alternatívái léteznek az államilag támogatott 7 személyes új autóknak, melyek akár már 1,8 millió forint alatt hazavihetők.
A kormány ma több fontos új részletet is elárult a nagycsaládosok autóvásárlási támogatásával kapcsolatban.
Az AvtoVAZ leleplezte a legújabb Grantát, melyben nemcsak pedálokból, tükörből is több van a megszokottnál.
Hosszabb távon nem valószínű, hogy fennmarad az olaszok kompakt autója, vélhetően a mostani SUV-őrület elsöpri ezt is.
Mitől is prémium egy autó? A név presztízse, az anyagminőség, a fejlett technológiák? Mi van, ha utóbbiakból elhagyunk elég sok mindent és olyan árat kínálunk helyettük, aminek nehéz ellenállni. Teljesen eltűnik a prémium hangulat és csak egy akciós zsákmány marad?
Nem praktikus, nem is olcsó és korántsem sem olyan brutális, mint egy keményvonalas AMG-Mercedes. A C 43 a többségnek mégis bőven elégséges vezetési élményt adna – ha csak ez volna a lényeg egy AMG-ben, nem pedig a "mindenkit azonnal lenyomok" elv.
Kevés autóról szóltak ilyen sokat a hírek, mire tényleg megérkezett.
Az orosz márka hazai importőre ugyan csökkenő darabszámról, de nem lankadó vásárlói érdeklődésről számolt be. A jó öreg Niva még mindig tarol, csak a Vesta előzi meg.
Van olyan, Európában piacvezető modell, amelyből minden második a forgalomba helyezése után pár nappal el is tűnik a hazai piacról.
Tudjuk, hogy pár nap múlva mindenki láthatja a világpremierjén, de itt szinte tényleg minden látszik.
Új márka felépítésére szánta el magát a Seat: Cupra néven önálló brandet hozott létre a sportos modelljeinek. Hogy mindez miért is lehet jó stratégia, még nem teljesen világos, de az első fecske, a 300 lóerős Cupra Ateca izgalmas újdonsága a piacnak.
Kijönnek egy új autóval, amely az anyavállalat legnépszerűbb termékének ellenfele lesz. Ezt vajon hogy adták el a németeknek?